سنگ تمام هواداران «محسن یگانه» برای «مازیار فلاحی»
 
محسن یگانه
و حباب
 

اجرای پی دی پی قطعات از قبیل «دوستت دارم»، «گناهی ندارم»، «نرو» و «بخند» اجرا شد و برخی قطعات از قبیل «آهای خبر نداری» و «بار و بندیل» به صورت ریمکسی متشکل از بخش‌هایی از ترانه‌های معروف این خواننده اجرا شد که در همه مراحل اجرا، با استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد.
 

  • حاشیه‌ها:

* ارکستر محسن یگانه مشخصا در روز خوب خود، به رهبری «علی ثابت»، و حضور نوازنده‌هایی چون پیام طونی، حسن فراهانی و مهران سراجیان، توانست لحظات خوبی را برای حاضرین در سالن بوجود بیاورد.

* یگانه که همچنان از مشکل ریوی رنج می‌برد دو بار پی در پی از مسئولین سالن خواست تا دود رقیقی که از دستگاه دود ساز بروی سالن پخش می‌شد را قطع کنند که با بی‌توجهی مسئولین این اتفاق دوباره تکرار شد تا یگانه به حرف بیاید و بگوید: «من از شما خواهش می‌کنم این بار حال و روز مناسبی ندارم و اجازه بدهید که ما روی سن آرامش داشته باشیم و بتوانیم کارمان را به بهترین شکل انجام بدهیم.

* معضل نبود سرویس تاکسیرانی در مجموعه نمایشگاه میلاد همچنان خبر ساز بود و با اعتراض بسیاری از حاضرین در سالن که پس از بنامه مجبور بودند با پای پیاده مسافت زیادی را طب نمایند از جمله مشکلات عدیده اجراهای زنده در این سالن است که همچنان با قدرت پا برجاست و هیچ مقام مسئولی نیز برای حل آن وارد عمل نشده است.

* همکاری عوامل برگزاری برنامه با اهالی رسانه در این برنامه نیز به حد مطلوب بود که باعث شد عکاسان و خبرنگاران به راحتی به انجام وظیفه بپردازند.

http://www.musicema.com/images/pgimg_image2_1_6555.jpg

http://www.musicema.com/images/pgimg_image3_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image1_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image4_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image5_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image6_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image8_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image7_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image10_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image9_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image12_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image11_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image13_1_6555.jpghttp://www.musicema.com/images/pgimg_image19_1_6555.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم : این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به دوستداران محسن یگانه و حمایت از این شخصیت محبوب پاپ کشور عزیزمان ایجاد شده است ! لطفا شما هم با عضویت از ما و محسن یگانه عزیز حمایت کنید ! برای هر چه بهتر و بهتر شدن این وبلاگ ما را از نظرات پر مهرتان بی نصیب نگذارید !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محسن یگانه و حباب و آدرس the-best-singer-m-y.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر یگانه فلاحی





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 45555
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1




♫PlaySong♫